Kargathia
Deck Hand
 Netherlands
|
 |
« on: February 13, 2011, 02:50:03 am » |
|
In het kader van mijn opleiding fotografie ben ik op het moment bezig met een reportage over subculturen in hun dagelijkse omgeving. Hiervoor zoek ik modellen in Nederland en Vlaanderen die het leuk vinden om in hun steampunk outfits op de foto te gaan.
Wie?
Steampunk is een redelijk vaag en wijd begrip, maar zo lang jij jezelf als "steampunk" beschouwd ben ik nieuwsgierig. Dit is een reportage, dus ik leg zelf geen eisen op, ik documenteer alleen.
Outfits?
Je houdt je bezig met dingen maken in steampunk stijl, maar je trekt liever geen ongemakkelijke kleren aan? Geen probleem, zo lang ik jouw "ding" met steampunk fotografisch kan laten zien. Knutselaars, tekenaars, ontwerpers, etc: laat me weten wat je doet, en we kijken wat we er mee kunnen doen.
Waar?
Het doel van de serie is om mensen in hun eigen omgeving weer te geven. Dit kan bij jouw thuis zijn, maar ook in een winkel waar je vaak komt, een café, of waar dan ook wat jij beschouwt als deel van jouw dagelijkse omgeving.
Wat gebeurt er met de foto's?
Er wordt gewerkt met een standaardcontract waar jij kunt aangeven waarvoor de foto's gebruikt mogen worden. Als minimum zal ik de foto's moeten kunnen gebruiken voor mijn opleiding, maar het is aan jou of ik de foto's op mijn website kan publiceren, exposeren, of aan derden zou mogen verkopen. Jijzelf krijgt al jouw foto's digitaal toegestuurd, en een of meerdere a3/a4 hogekwaliteits prints van specifieke foto's die je leuk vind.
Contact opnemen
Lijkt het je leuk om hier aan mee te werken, of wil je graag meer info?
Telefoon: +316 5227 1881 E-mail: Kargathia (at) hotmail (dot) com
Tot horens!
Bob Steers Aka Kargathia
|